woensdag 11 juli 2012

Vakantietijd!




Of je nu op de camping zit of in het warme Spanje het maakt niet uit! Handwerken kun je overal...
Ik ben druk bezig met een project voor mijn oma die 80 jaar wordt 27 juli een mini quiltje voor aan de muur
op haar o zo saaie kamertje!
Alzheimer is niet een van de meeste fijne dingen om je omgeving mee te maken, elke dag gaat er geen
moment voorbij dat mijn opa trouw aan haar zijde te vinden is. En waarop oma alleen maar kan mopperen
of afwezig voor zich uit zit te staren.....
Raar :(

Maar goed er zijn in de afgelopen maanden weer een aantal dingetjes op mijn pad gekomen en
dat heeft er dan weer tot geleid dat ik een stop heb gehad op mijn webwinkel en blog...
Toch wil ik heel graag proberen vandaag de draad weer op te pakken en met nieuwe acties te komen.
Voor iedereen in de maanden juli en augustus 25 % korting op artikelen (muv patronen)
Verder een hele leuke workshop een zpagetti gordijn maken om in de caravan of achterdeur te hengen tegen de vliegen... of maak eens een leuk vloerkleed van zpagetti in vrolijke kleuren....

Kortom alles is mogelijk check regelmatig dus ff mijn blog en website!

Fijne vakantie iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten