dinsdag 1 mei 2012

Update Oranje Festival

Nou langzaam wordt het weer leeg hier in mijn woonkamer! Alle freubels staan weer veilig en geborgen opgepoest in de vitrine terug!

Wat een roerende 2 dagen een ervaring rijker en zeker een hoop nieuwe mensen ontmoet
geinsprireerd kunnen we er weer tegenaan in de dagelijkse dingen!

In de dagen heb ik geen workshops gegeven en zijn er nauwelijks geintresseerden toeschouwers geweest om eraan te wagen een bloemetje of cupcake te haken ietwat jammer maar Positief als ik ben blijf ik volhouden dat er nog steeds kansen liggen om opgeraapt te worden.

Mensen toch wil ik graag nog aandacht voor mijn medestandhouders op het Oranje Festival
Omdat het bijna moederdag is kunnen ook hun u helpen het juiste kadootje te vinden
Zelf gemaakt door de kinderen, of een leuke workshop om te volgen!

Lavife home decoraties en zeepjes uit Hilvarenbeek
Iebelz: sieraden en creatieve workshops
Made by Rebel de geweldige dames in t Pretty Pink ook van de creatieve kant en hebben geweldige leuke dingen en zijn tevens ook actief op het sociale netwerk! Ze komen uit Oirschot.
Philokralen een kralenvrouwtje met erg mooie kralen van fimo ook bij haar kun je leuke workshops volgen en met een mooi behaald resultaat naar huis!!! Zei woont net als mij hier in Goirle!!

Naast alle deelnemers heb ik ook nog 2 bijzondere dametjes ontmoet de dochters van Philo
die beide ook meer bezoekers op hun blog willen hebben en vandaar hun adressen Ik zeg ff toevoegen!!!
http://www.fashionview.blogspot.com/
http://www.sterrestyle.wordpress.com/

Nou voor vandaag snel weer verder met mijn moederdagcadeau!
Fijne dag en tot snel!

2 opmerkingen: